Onze belangrijkste principes bij het realiseren van deze doelstelling zijn:
Vertrekkend van de wetenschap dat een servicebedrijf staat of valt met haar klantgerichtheid, is Data-M ontstaan vanuit een partnership-idee. De motivatie van de medewerkers maakt het verschil.
Een kleine structuur is beter geschikt om klanten met software op maat te servicen dan een grote hiërarchische organisatie dat is. Het directe contact met de klant is dan ook van het allergrootste belang. Een grote betrokkenheid is daarbij essentieel.
Eerlijkheid in prijszetting en timing vormen de basis van ieder project. Wij respecteren de vooropgestelde deadlines en voorkomen meerkosten door op voorhand zo volledig mogelijk informatie in te winnen.
Data-M garandeert zijn klanten dat bestaande oplossingen evolueren met de snel wijzigende behoeften van de markt en met de nieuwste technologische ontwikkelingen. Data-M onderscheidt zich van veel andere IT organisaties door een hoge continuïteit qua medewerkers. Daarnaast is vernieuwing de permanente uitdaging van ieder softwarehuis. Zo beschikt Data-M vandaag over up-to-date kennis wat betreft webtoepassingen, objecttechnologie, EDI en andere.